Corona maatregelen

Uiteraard werken wij nog steeds vanuit de richtlijnen van het RIVM. Hieronder vindt u daar meer informatie over. Mocht er nog steeds onduidelijkheid zijn of heeft u andere vragen? Dan kunt u altijd telefonisch uw vragen stellen.
Tel Sushi Boulevard:  (013) 590 61 47 (Graag alleen tussen 12:00 & 17:00 uur)

Gezondheid & Hygiëne

  • Volg alstublieft het advies van het RIVM. Heeft u lichte klachten; neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging (tot 38 graden), koorts (vanaf 38 graden) en/of benauwdheidsklachten? Blijf alstublieft thuis. Dit is voor de veiligheid van ons personeel maar ook voor de andere gasten.
  • Wij kunnen gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten.
  • Wij kunnen gasten weigeren bij een ongeldige QR-code / misbruik van QR-code.
  • Volg altijd de aanwijzingen van het personeel.
  • Was bij binnenkomst grondig je handen & raak zo min mogelijk voorwerpen aan.
  • Was na het toiletbezoek grondig je handen.
  • Betaal het liefst contactloos (pin of mobiel).
  • Schade die het bedrijf leidt door uw handelen in strijd met de regels kan op u worden verhaald.

Voorwaarden Terras

  • U volgt het advies van het RIVM (geen gezondheidsklachten m.b.t. Covid-19)
  • Terras is alleen geopend bij een goede weersvoorspelling
  • AYCE: Het is in alle tijden niet mogelijk om eten in te laten pakken na of tijdens het eten
  • De VIP-dagen zijn helaas voor nu afgeschaft.

Reserveren Terras

  • Reserveren is verplicht*
  • Reserveren kan telefonisch of online

*Wij houden het recht om gemaakte reserveringen te annuleren (bijv. door slechte weersomstandigheden)

Restaurant

  • Beide restaurants Sushi Boulevard & Kimchi Boulevard zijn binnen geopend om te dineren.
  • Een geldige QR-code is verplicht (zie hiervoor de huidige maatregelen van het RIVM).
  • Er geldt een tijdslimiet van 2 uur.
  • Lunch is tijdelijk niet mogelijk.
  • Diner is vanaf 15:00 uur beschikbaar.
  • Het personeel behoudt nog steeds de 1,5 meter afstand. Dit houdt in dat het personeel de gerechten en drankjes aan de uiteinde van de tafel zal serveren en dat u zelf de gerechten naar u toe moet schuiven.
  • Het personeel mag vrijwillig een mondkapje dragen als hij/zij dat fijner vindt, laat u daardoor niet afschrikken.
  • Het personeel zal om de 30 minuten zijn/haar handen wassen.
  • Er vinden geen VIP-dagen plaats. Wel kunt u de VIP-punten sparen & uitgeven.
  • De VIP-verjaadagsactie is nog wel geldig.
  • Een mondkapje in het restaurant is niet meer verplicht, wel zullen er gratis mondkapjes beschikbaar blijven voor alle gasten.
  • Door het niet naleven van onze regels kan Asian Boulevard u verwijderen van het restaurant. Schade die het bedrijf leidt door uw handelen in strijd met de regels kan op u worden verhaald.

Afhaal & Bezorging

  • Afhaal & bezorging is nog steeds mogelijk. U kunt online bestellen via onze bestelwebsite.
  • Online bestelde producten worden geleverd tot de voordeur, zonder fysiek contact.
  • Als u komt afhalen vragen wij ook vriendelijk nog steeds de 1,5 meter afstand aan te houden. Zowel van het personeel als van de andere gasten. Indien er geen plaats meer is, vragen wij u vriendelijk buiten op uw bestelling te wachten.


Asian Boulevard behoudt het recht om de regels aan te passen en/of te wijzigen in de lijn met de maatregelen van de overheid.